FANDOM

Transporter szef [ang. transporter chief] to członek załogi, specjalista posiadająca wiedzę i doświadczenie w transporter technologii, nazywany również transporter operatorem. Znajomość tej technologii pozwala na obsługę, przeprowadzanie napraw oraz modyfikacji transportera.

Stacjonowany w transporter obszarach na statkach, stacjach kosmicznych, oraz innych instalacjach wykorzystujących tą technologię. Pełni służbę w dywizji operacji jako członek załogi zazwyczaj jest to petty officer, ensign, lub lieutenant.

WystępowanieEdytuj

W 2254 podczas misji na planecie Talos, Transporter szef Pitcairn pełnił służbę w transporter pokoju.

Przed przeprowadzeniem pierwszego zwiadu w celu odnalezienia rozbitków z SS Columbia przeprowadził skan powierzchni w celu oznak niebezpieczeństwa. Po lewej stronie od obozu zlokalizował kanion, gdzie zespół mógł zostać przeniesiony niezauważalny.

Gdy Spock pełniący obowiązki Kapitana, zdecydował się opuścić orbitę planety, a załoga straciła kontrolę nad statkiem. Pitcairn poinformował mostek, że wszystkie systemy zostały wyłączone.

Przed powrotem porwanych oficerów z powierzchni planety, próbował odzyskać kontrolę nad transporterem i nie mogą wyłączyć energii. Po chwili na pokładzie pojawili się ci oficerowie. (TOS: The Cage)

Transporter szef :Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki