Fandom

Memory Alpha

Toreth

1739stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Toreth
Toreth
Rasa: Romulanka
Płeć: kobieta
Data urodzenia: nieznana

Przynależność: Imperium Romulańskie
Ranga: komandor
Odtwórca roli: Carolyn Seymour

Toreth -oficer XXIV-wiecznej Romulańskiej Floty Imperialnej. Utalentowany dowódca. Swe zdolności bojowe udowodniła odnosząc zwycięstwo nad Klingonami pomimo wcześniejszej utraty połowy dowodzonego przez nią skrzydła, które wpadło w zasadzkę przez błędy popełnione przez Tal'Shiar. Za to zwycięstwo otrzymała Pochwałę Sotareka (Sotarek Citation). W 2369 roku dowodziła I.R.W. “Khazara”.

Jak wielu Romulan, komandor Toreth nienawidzi Tal'Shiar i jego agentów, za to, że, w swej paranoi, obracają się oni często przeciwko lojalnym obywatelom Imperium, oraz za to, że jej ojciec został prawdopodobnie zamordowany przez Tal'Shiar, gdy podważył ich metody “obrony Imperium“.

Około Czasu Gwiezdnego: 46519.0, komandor Toreth otrzymała rozkaz przewiezienia nieznanego jej ładunku. Rozkaz został wydany przez Tal'Shiar a na pokładzie I.R.W. “Khazara” pojawił się oficer Tal'Shiar -major Rakal, która miała przypilnować ładunku. Toreth zorientowała się, że major Rakal i subkomandor N'Vek konspirowali przeciwko Imperium Romulańskiemu i wykorzystali jej okręt do przewozu ładunku, który mógł zaszkodzić Imperium. Pomimo aresztowania Rakal, Toreth nie zdążyła się dowiedzieć całej prawdy. N'Vek i Rakal zdołali przetransportować ładunek na pokład U.S.S. “Enterprise-D”. N'Vek został zabity przez jednego z podległych Toreth oficerów, a Rakal zabrał w ostatniej chwili U.S.S. “Enterprise-D”. Nie wiadomo co stało się z komandor Toreth po tej misji.

Więcej w Fandom

Losowa wiki