Fandom

Memory Alpha

Suddenly Human

1739stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

USS Enterprise przybywa do Sektora 21947, skąd odebrał wezwanie pomocy ze statku szkoleniowego Talarian. Jednym z załogi obcego statku jest ziemianin o imieniu Jono.Badania DNA pozwalają odkryć, że Jono tak naprawdę nazywa się Jeremiah Rossa, jest wnukiem Admirał Rossa, zaś jego rodzice zginęli w ataku Talarian na Galen IV.

Picard stara się dowiedzieć czemu młody Jono, mieszka wśród Talarian.Szczerze powiedziawszy , jest jedyną osobą, której udało się nawiązać kontakt z chłopakiem.Picard początkowo nie chce się podjąć tego zadania , tłumacząc się ,że " nie jest dobry w nawiązywaniu kontaktów z dziećmi" ale nie ma wyjścia-do Troi Jono zapewne nie odezwałby się ani słowem, ponieważ Talarianie nie uznają kobiet w innych rolach niż potrzebne do zwiększania populacji, ponadto wśród nich kobieta nigdy nie może przewyższyć rangą mężczyzny. Picard nie ma łatwego zadania,wziąwszy pod uwagę praktykowanie przez Jono B'Nar,sypianie w hamaku zawieszonym pod sufitem oraz słuchanie Alba Ra tak głośno, że aż na korytarzu słychać.

Tymczasem przybywa okręt wojenny Talarian, dowodzony przez kapitana Endara, który twierdzi, że jest ojcem Jono i że domaga się by chłopak wrócił na statek, inaczej Talarianie wypowiedzą Federacji wojnę.

Poprzedni odcinek:
Brothers
Star Trek: Następne Pokolenie
Season 4
Następny odcinek:
Remember Me

Więcej w Fandom

Losowa wiki