Fandom

Memory Alpha

Star Trek: The Captain's Table

1745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Star Trek: The Captain's Table to seria, wydanych w 1998 roku, przez wydawnictwo Pocket Books, książek obejmująca wszystkie ówczesne seriale Star Trek (TOS, DS9, TNG, i VGR) oraz dodatkowo serię książek Star Trek: New Frontier i pierwszego pilota TOS, czyli The Cage. Pomysłodawcami serii byli John J. Ordover i Dean Wesley Smith.

1 marca 2000 roku Pocket Books wydało ponownie serię, tym razem łącząc poprzednio wydane sześć książek w jedną, zatytułowaną: The Captain's Table.

W 2005 roku wydawnictwo Pocket Books uzupełniło serię, dodając, zebrane w książce: Tales from the Captain's Table, opowiadania, których głównych bohaterów stanowią znane z filmów, seriali oraz niektórych książek Star Trek postacie, które po latach uzyskały awans do stopnia kapitana i własne dowództwo okrętu. Wyjątkiem jest tu jedno opowiadanie, którego bohaterem jest kapitan Jean-Luc Picard. Poza kapitanem Picardem bohaterami opowiadań są:

Lista tytułów wchodzących w skład serii.Edytuj

1. War Dragons -pierwsza książka z tej serii, wydana w czerwcu 1998 roku. Autor: L.A. Graf. Główne postacie: kapitan James T. Kirk i kapitan Hikaru Sulu.

2.Dujonian's Hoard -druga książka z tej serii, wydana w 1998 roku. Autor: Michael Jan Friedman. Główny bohater: kapitan Jean-Luc Picard -U.S.S. Enterprise-D.

3. The Mist -trzecia ksiązka z tej serii, wydana 1 lipca 1998 roku. Autorzy: Dean Wesley Smith i Kristine Kathryn Rusch. Główny bohater: kapitan Benjamin L. Sisko -Deep Space Nine i U.S.S. Defiant.

4. Fire Ship -czwarty tom, wydany w lipcu 1998 roku. Autorka: Diane Carey. Główna postać: kapitan Kathryn Janeway -U.S.S. Voyager.

5. Once Burned -piąta książka z tej serii, wydana 1 października 1998 roku, autorem jest Peter David, a głównym bohaterem kapitan Mackenzie Calhoun -U.S.S. Excalibur.

6. Where Sea Meets Sky -szósty i ostatni tom serii. Wydany w październiku 1998 roku. Autor: Jerry Oltion. Bohater: kapitan Christopher Pike -U.S.S. Enterprise.

7. Tales from the Captain's Table

Oprócz wymienionych wyżej opowiadań, Tales from the Captain's Table zawiera również napisane przez Dean'a Wesley'a Smith'a, wprowadzenie do całej serii The Captain's Table zatytułowane: How We Built the Bar (Jak zbudowaliśmy Bar).

Więcej w Fandom

Losowa wiki