FANDOM

Star Trek: Seria animowana (ang.: Star Trek: The Animated Series; skrót: TAS) – serial animowany będący kontynuacją serialu Star Trek: Oryginalna Seria. Nie zdobył jednak takiej popularności jak jego poprzednik.

Historia Edytuj

Po zakończeniu emisji pierwszego serialu Star Trek, serial zdobył nagle wielką popularność, powtórki miały bardzo wysoką oglądalność. Wkrótce fani postanowili namówić Paramount Pictures - producenta serialu na produkcje jego kontynuacji w efekcie dało to serial animowany.

Jednak serial nie cieszył się powodzeniem, najprawdopodobniej dlatego, że stacja NBC - która zakupiła serial, postanowiła nadawać go w weekendy w porze bajek dla dzieci. Dlatego też serial nigdy nie trafił do Polski.

Fabuła Edytuj

Bezpośrednia kontynuacja pierwszego serialu Star Trek: Oryginalna Seria. Zarówno bohaterowie, jak i wnętrza statku, a niejednokrotnie również wątki filmu są identyczne jak w TOS - z tą jedynie różnicą, iż narysowane. Głosy postaci podkładają aktorzy, którzy odgrywali analogiczne role w TOS (patrz poniżej). Załoga statku kosmicznego Enterprise przemierza przestrzeń w poszukiwaniu nowych niezbadanych światów i cywilizacji. Każdy odcinek przedstawia inne przygody bohaterów, film porusza się jednak po linii czasu i niekiedy napotyka konsekwencje działań z poprzednich epizodów.

Dubbing Edytuj

Odcinki Edytuj

Seria pierwsza Edytuj

Seria druga Edytuj