Fandom

Memory Alpha

Selar

1739stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Selar.jpg

Doktor Selar

PRZEBIEG SŁUŻBY Edytuj

  • 2365-

Porucznik Selar służy na U.S.S. „Enterprise” NCC-1701-D jako oficer medyczny.

  • 2365

Czas Gwiezdny: 42437,5. Doktor Selar uczestniczy w misji zwiadowczej na Gravesworld, gdzie odkrywa, że prowadzący tam badania doktor Ira Graves -znany cybernetyk, jest śmiertelnie chory na chorobę Darnay’a.

  • 2366

Ingerencja temporalna. Czas Gwiezdny: 43625,2. Doktor Selar jest oficerem medycznym na pokładzie „Enterprise-D” podczas spotkania U.S.S. „Enterprise” NCC-1701-C, który wyłonił się ze szczeliny czasowej przeskakując o 22 lata w przyszłość.

  • 2369

Czas Gwiezdny: 46552,7. Doktor Selar asystuje doktor Crusher przy rekonwalescencji kapitana Picarda, którego zdrowie zostało poważnie nadszarpnięte po spotkaniu z Q.

  • 2369

Czas Gwiezdny: 46830,1. Doktor Selar asystuje doktor Crusher w dochodzeniu prowadzonym w sprawie śmierci doktora Reyga – odkrywcy metafazowej technologii osłon.

  • 2370

Czas Gwiezdny: 47653,2. Oficer medyczny –doktor Selar istotnie przyczynia się do szybkiego wyleczenia załogi z Symptomu Protomorfozy Barclay’a.

Apokryf Edytuj

Doktor Selar jest również jedną z głównych postaci serii książek Star Trek New Frontier. Ponieważ, jednak informacje w nich zawarte nie należą do kanonu, zostały umieszczone w dziale Star Trek New Frontier.

Więcej w Fandom

Losowa wiki