Fandom

Memory Alpha

Saavdra

1772strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Saavdra.jpg

Saavdra

Saavdra -komandor, dowódca oddziału żołnierzy odpowiedzialnych za masakrę osiemdziesięciu dwóch cywilów Nakan, których w XXI wieku (wg. ziemskiego kalendarza) jego oddział miał ewakuować z planety Tarakis.

Koloniści nie chcieli opuszczać planety. Nie wiadomo do końca z jakich przyczyn doszło do masakry. Saavdra miał ich bezpiecznie dostarczyć z zamieszkiwanej przez nich kolonii na miejsce ewakuacji. Przypuszczalnie oddział podczas eskortowania kolonistów został zaatakowany przez grupę kolonistów, którzy wcześniej nie dali się złapać żołnierzom. Możliwe też, że jeden z żołnierzy, którzy byli pozbawieni snu i odpoczynku przez kilka dni, otworzył niepotrzebnie ogień, do czegoś co wydało mu się zagrożeniem. Wybuchła panika i żołnierze zdążyli zabić wszystkich kolonistów nim dotarł do nich rozkaz przerwania ognia.

Saavdra doszedł do wniosku, że należy usunąć dowody masakry poprzez waporyzację ciał kolonistów. Nie wierzył w to, że ktokolwiek uwierzy, że masakra była niezamierzona. Nie wszyscy żołnierze się z tym poglądem zgadzali, ale musieli się podporządkować.

Prawda jednak wyszła na jaw. Nie wiadomo jakie były konsekwencje dla komandora Saavdry i jego oddziału. (VGR: Memorial)

Komandor Saavdra został zagrany przez Lindsey'a Gintera (L.L. Ginter).

Zobacz równieżEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki