Fandom

Memory Alpha

Robin Lefler

1742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Lefler1.jpg

Robin Lefler

PRZEBIEG SŁUŻBY Edytuj

  • 2367-

Chorąży Lefler otrzymuje przydział na U.S.S. „Enterprise” NCC-1701-D na stanowisko młodszego oficera sekcji inżynieryjnej.

W 2367 roku Robin Lefler służyła na pokładzie U.S.S. „Enterprise” NCC-1701-D, jako młodszy oficer personelu maszynowni. W 2368 roku pomagała komandorowi por. LaForge’owi modyfikować system transportera w czasie gdy kapitan Picard został uwięziony na powierzchni El-Adrel IV. Kilka miesięcy później, chorąży Lefler została mianowana inżynierem-specjalistą oddziału zwiadowczego i pracowała nad optymalizacją wykorzystywania sensorów używanych do badań nie skatalogowanej wcześniej Gromady Phoenix. Lefler zaprzyjaźniła się z Wesley’em Crusher’em, który odwiedził U.S.S. „Enterprise” podczas wakacji. Crusher i Lefler przyczynili się do odparcia próby przejęcia „Enterprise” przez Ktarian. Wiele lat temu zaczęła kolekcjonować zbiór kolokwializmów, które nazwała Prawa Lefler, a które są dla niej sposobem na zapamiętanie istotnych wniosków z danej sytuacji. Do roku 2373 zebrała ich 125.

Niektóre z Praw Robin Lefler.

  • Prawo 1: „Jedyną osobą, na której możesz polegać jesteś ty.”
  • Prawo 17: „Kiedy wszyscy zawiodą, zrób to sam.”
  • Prawo 36: „Staraj się dostać to co zadziała.”
  • Prawo 46: „Życie nie zawsze jest w porządku.”
  • Prawo 91: „Zawsze uważaj na to kogo masz z plecami.”
  • Prawo 103: „Nawet lata świetlne nie rozdzielą dobrych przyjaciół.”

Apokryf Edytuj

Robin Lefler jest również jedną z głównych postaci serii książek Star Trek New Frontier. Ponieważ, jednak informacje w nich zawarte nie należą do kanonu, zostały umieszczone w dziale Star Trek New Frontier.

Więcej w Fandom

Losowa wiki