Fandom

Memory Alpha

Karina

1741stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Karina.jpg

Karina.

Karina była romulańską dyplomatką, przedstawicielką Imperium Romulańskiego w późnym XXIV wieku.

W 2371 roku razem z Ruwonem przybyli na Deep Space 9, by odebrać informacje wywiadu Gwiezdnej Floty o Dominium. Dzielenie się informacjami, było częścią umowy, która wcześniej została zawarta. Romulanie zainstalowali urządzenie maskujące na USS Defiant, by okręt mógł bezpiecznie badać przestrzeń Dominium i doprowadzić do pierwszego kontaktu z Założycielami. Wysłannikom romulańskim towarzyszył zamaskowany warbird, który orbitował wokół stacji.

Karina i Ruwon byli nieporuszeni informacjami, którymi im przedstawiono. Ruwon powiedział Benjaminowi Sisko i Kirze Nerys, że Imperium uważa Dominium za największe zagrożenie dla Kwadrantu Alfa od wieków. Byli podejrzliwi wobec Odo, nie widząc różnic pomiędzy "Zmiennymi", a "Założycielami".

Osobliwość kwantowa z romulańskiego okrętu wysyłała Milesa O'Briena w przyszłość, gdzie ujrzał zniszczenie stacji i bajorańskiego korytarza podprzestrzennego przez warbirda.

Kiedy O'Brien dostarczył dowód na obecność obcego statku, Sisko stawił czoło Ruwonowi i Karinie, w wyniku czego oboje opuścili stację. (DS9: „Visionary”)

W postać Kariny wcieliła się Annette Helde, znana z jeszcze kilku ról w serii Star Trek.

Więcej w Fandom

Losowa wiki