Fandom

Memory Alpha

Erika Hernandez

1742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

kapitan Erika Hernandez, 2154 rok
Kapitan Erika Hernandez, 2154 rok
Rasa: człowiek
Płeć: kobieta
Data urodzenia:
Miejsce urodzenia: Ziemia

Przynależność: Ziemska Flota Gwiezdna
Ranga: Kapitan
Stanowisko: dowódca okrętu "Columbia" NX-02
Odtwórca roli: Ada Maris

Kapitan Erika Hernandez została mianowana na stanowisko dowódcy okrętu Columbia - drugiego w Ziemskiej Flocie Gwiezdnej okrętu klasy NX - na miejsce zmarłego kapitana A.G. Robinsona.

Okręt był dopiero w trakcie budowy, a jego wejście do służby miało nastąpić w czerwcu 2154 roku. Termin uległ jednak przesunięciu na listopad 2154 z uwagi na problemy z napędem.

Z przeniesieniem kapitan Hernandez na nowe stanowisko wiąże się zabawna anegdota. Otóż dowódca okrętu, na którym służyła Erika Hernandez, kapitan Jennings, postanowił sprawić jej prezent na pożegnanie. Powiedział jej, że może zabrać na odchodne co tylko chce. Hernandez skorzystała z okazji i zabrała (a według jej własnych słów dosłownie "ukradła") Jennings'owi kucharza.

Na swój nowy okręt Hernandez ściągnęła również komandora Charlesa Tuckera. Dzięki jego doświadczeniu nabytemu na stanowisku Głównego Inżyniera na "Enterprise", udało się dotrzymać terminu startu.

Wkrótce po rozpoczęciu służby, "Columbia", wraz z 'Enterprise", wzięła udział w swej pierwszej misji, mającej na celu odbicie doktora Phloxa porwanego przez Klingonów.

Przebieg służby Edytuj

  • 21??-2153

Komandor Hernandez służy na okręcie "Republic" pod dowództwem kapitana Jenningsa (prawdopodobnie pełni funkcję Pierwszego Oficera).

  • 2153-21??

Awansowana do stopnia kapitana, obejmuje dowództwo okrętu Columbia.

Więcej w Fandom

Losowa wiki