FANDOM

Delta Kwadrant to określenie ćwiartki galaktyki Drogi Mlecznej, która graniczy z Beta i Gamma Kwadrant.

Delta Kwadrant to obszar przestrzeni, który był częściowo zbadany przez Federacje i Starfleet. Był badany do tej pory głównie przy użyciu sond dalekiego zasięgu, sensor orszaków oraz teleskopów podprzestrzennych. Jednak istnieją pewne ograniczenia dla badania kosmosu spowodowane przez brak dostępu do przestrzeni z powodu znacznej odległości od terytorium UFP.

Dane dotyczące Delta Kwadrant był bardzo ograniczone, do czasu powrotu U.S.S. Voyager, NCC-74656 do Ziemi w Alpha Kwadrant. Statek dostarczył informacje dotyczące tego regiony zebrane podczas jego siedmioletniej letnie podróży w latach 2371-2378 według kursu prowadzącego do terytorium Federacji.

Gatunki i ImperiaEdytuj

Terytorium w znacznym stopniu było zajęte przez Borg Kolektyw. Jednak wzdłuż trasy lotu znajdowały się również znane mocarstwa najbardziej znane w tym regionie B’omar Suwerenność, Borg Kooperatywa, Devore Imperium, Etanian Zakon, Haakonian Zakon, Hierarchia, Hirogen, Kazon Kolektyw, Krenim Imperium, Krowtonan Straż, Vidiian Bractwo. Mniej znane, ale równo wpływowe gatunki to Alsuran Imperium, Botha, Malon, Rój, Think Tank, Turei, Varro statek generacyjny.

Gatunki kosmiczne takie jak : Bioplazmatyczna forma życia, Srebrna krew.

Punkty ZainteresowaniaEdytuj

Agrat-mot Mgławica; Antarian Wyścigi Międzygwiezdne; Astralne Wiry; Ba’neth stacja kosmiczna; wyjście Brzan tunelu podprzestrzennego; Element 247; Fontanna cząsteczkowa; Grawitonowa katapulta; Hirogen Stacja kosmiczna; Komar Mgławica; Kotaba Przestrzeń; Lej; Malon Wir; Mgławica Inwersyjna; Mgławica klasa 1; Mgławica klasa 2; Mgławica klasa 3; Mgławica klasa 9; Mgławica klasa 17; Mgławica klasa J; Mgławica klasa K; Mgławica klasa Mutara; Mgławica klasa T; mikro Mgławica; Borg Transwarp Hub; Nekrit Przestrzeń [Obszar]; Neutronowa Fala Frontowa; New Talax; Nucleogenic Cloud Being; Orlitus Gromada; Orpisay Mgławica; osobliwość kwantowa typ 4; Planeta Ocean; Północno Zachodni Korytarz; Podprzestrzenne Ruchome Piaski; Proto Mgławica; Pulsar Gromada; Starożytna Sieć Stacji Podprzestrzennych; Swallow Mgławica; Tachyon Rdzeń Planeta; Tenarus Gromada; The Void [Pustka albo Próżnia]; Vaadwaur Korytarze Podprzestrzenne; Void [Próżnia].

HistoriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki