Fandom

Memory Alpha

Darwin Genetic Research Station

1745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Darwin Station.jpg

Gagarin IV, Darwin Genetic Research Station

Darwin Genetic Research Station (Darwin Station) to federacyjna stacja naukowa, kierowana przez doktor Sarę Kingsley, zajmująca się badaniami genetycznymi. Zlokalizowana jest na planecie Gagarin IV.

Na przełomie lat 50 i 60-tych XXIV wieku, naukowcy z tego laboratorium pracowali nad genetycznym rozwojem ludzkiego systemu immunologicznego. Efektem ich pracy były ludzkie dzieci, których organizmy zmodyfikowano genetycznie tworząc w ich organizmach tzw. agresywny system immunologiczny. Zdolny on był do atakowania wszelkich organizmów żywych, które mogły narazić organizm na potencjalne zarażenie się jakąś chorobą.

Darwin Station Children.jpg

Zmodyfikowane genetycznie dzieci z Darwin Station

Agresywny system immunologiczny organizmu rozpoczynał, w potencjalnie groźnym dla człowieka organizmie, gwałtowny proces starzenia, który w krótkim czasie doprowadzał do jego śmierci, a przez to do wyeliminowania zagrożenia. Okazało się jednak, że tak zmodyfikowany system immunologiczny atakuje również ludzi, którzy są go pozbawieni.

Niestety odkryto to zbyt późno. Stację odwiedził U.S.S. "Lantree", którego 26 osobowa załoga, mająca kontakt ze zmodyfikowanymi genetycznie dziećmi, wymarła w ciągu kilku następnych dni. Również personel Darwin Station został zarażony, podobnie jak przysłana z pomocą doktor Katherine Pulaski z U.S.S. "Enterprise-D". Udało się jednak odkryć, że przy użyciu DNA osoby, która miała kontakt z dziećmi, sprzed zetknięcia się z nimi, możliwe jest odwrócenie procesu dzięki technologii transportera. To uratowało doktor Pulaski i naukowców z laboratorium.

Więcej w Fandom

Losowa wiki